محبوبیت آیپد های اپل در بین جوانان و کودکان
<-PostCategory-> // 14:44 - دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

محبوبیت آیپد های اپل در بین جوانان و کودکان

 اکثر بچه‌ها آرزو دارند که یکی از محصولات اپل مخصوصاً تبلت آیپد با صفحه نمایش بزرگ را داشته باشند تا بتوانند با آن بازی کنند و به دیگر ماجراجویی‌های خود برسند. بیشتر استفاده کنندگان از محصولات اپل اکثراً کودکان و نوجوانان هستند که در آمار های منتشر شده در این بخش قابل مشاهده و مقایسه هستند. با توجه به یک نظرسنجی اخیر از کودکان سنین 6 تا 12 سال در ایالات متحده آمریکا توسط شرکت تحقیقاتی نیلسن، نشان داد که محصولات اپل چقدر مورد توجه کودکان می‌باشد که با 48 درصد استفاده توسط کودکان همه چیز نشان از پادشاهی این محصول نسبت به دیگر رقبا در بین کودکان می‌باشد. این در حالی است که کنسول بازی Nintendo Wii U در رتبه دوم و آیپاد تاچ و آیپد مینی در رده های سوم چهارمی قرار دارند.

علاوه بر گروه سنی 6- 12 سال که مورد بررسی قرار گرفتن طبق نظر سنجی که از بچه های سنین 13 سال و بالاتر گرفته شد نشان می‌دهد iPad نیز در بالای جدول نظر سنجی می‌باشد بیست و یک درصد از افراد در گروه های مختلف به این دستگاه رای داده‌اند که رشد 3 درصدی را نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.

در این نظر سنجی دستگاه های غیر اپل – مانند محصول آمازون و سامسونگ تقریباً از محبوبیت خوبی نسبت به بقیه دستگاه‌ها برخوردارند.

در زیر آمار مربوط به این نظر سنجی‌ها را خواهید دید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->